چلسی 4-1 شفیلد یونایتد؛ درخشش تازه‌‌وارد ها در شب کامبک پرگل تیم لمپارد!

چلسی 4-1 شفیلد یونایتد؛ درخشش تازه‌‌وارد ها در شب کامبک پرگل تیم لمپارد!

خبرگزاری فوتبالی - در هفته هشتم از لیگ برتر انگلیس، چلسی به در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف شفیلد یونایتد رفت. شاگردان فرانک لمپارد در این بازی انگیزه زیادی داشتند تا بتوانند با کسب پیروزی و بدست آوردن سه امتیاز بازی نتایج خود را بهبود ببخشند. چلسی در این فصل نتایجی سینوسی داشته است اما تیم لمپارد با خرید های جدیدش در این بازی به راحتی توانستند پیروز شوند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل اول را شفیلد یونایتد در دقیقه 9 توسط دیوید مک‌گلدریک به ثمر رساند. شفیلد یونایتد که در حال حاضر در قعر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد نتوانست این برتری را حفظ کند و تا پایان بازی 4 گل دریافت کرد. در این بازی تازه وارد های چلسی و خرید هایی که در تابستان گذشته انجام دادند، گلزنی کردند. گل های چلسی در نیمه اول توسط تامی آبراهام و بن چیلول به ثمر رسیدند و در نیمه دوم و در دقایق پایانی بازی هم تیاگو سیلوا و تیمو ورنر برای شاگردان لمپارد گلزنی کردند تا پیروزی 4 بر 1 چلسی تکمیل شود.

چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی قبلی خرج های زیادی کرد و انتظاراتی وجود داشت که این تیم بتواند عملکرد بسیار بهتری داشته باشد اما نتایج آن‌ها سینوسی بوده است. باید دید که ادامه روند چلسی در این فصل چگونه خواهد بود. آن‌ها فعلا در جایگاه سوم لیگ برتر انگلیس قرار گرفته‌اند.

1470