بنری عجیب بر فراز گودیسون پارک: دنیا می‌داند که ترامپ پیروز شد!

بنری عجیب بر فراز گودیسون پارک: دنیا می‌داند که ترامپ پیروز شد!

خبرگزاری فوتبالی - در بازی منچستریونایتد و اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک، که با برتری 3 بر 1 شیاطین سرخ در خانه حریف خاتمه یافت، بنری عجیب بر فراز آسمان این ورزشگاه به اهتزاز درآمد که به انتخابات آمریکا اشاره داشت!

به گزارش فوتبالی، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این روزها تبدیل به خبر اصلی بسیاری از رسانه‌ها شده است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که جو بایدن از ترامپ پیش افتاده و فاصله زیادی تا رسیدن به مقام ریاست جمهوری در آمریکا ندارد. همین مسئله موجب شده که دونالد ترامپ ادعای تقلب را مطرح کند. او شب گذشته در توییتی نوشته بود:"جو بایدن نباید به اشتباه ادعای ریاست جمهوری داشته باشد. من هم می توانم این ادعا را داشته باشم. مراحل قانونی تازه آغاز شده است!"

اما امروز در انگلیس، بنری با این نوشته که "دنیا می‌داند ترامپ پیروز شد" در آسمان ورزشگاه گودیسون پارک رویت شد. به نظر می‌رسد که هواداران ترامپ در انگلیس هم سعی کرده‌اند به نوعی از کارزار انتخاباتی او حمایت کنند و به حرف‌های ترامپ درباره مطرح شدن ادعای تقلب در شمارش آرای چند ایالت از آمریکا واکنش نشان دهند. ترامپ امروز هم در توییتی نوشت:"من با فاصله زیاد در این انتخابات پیروز شدم."

منچستریونایتد این بازی را با گل‌های برونو فرناندز (2 بار) و ادینسون کاوانی برد.

1470