قریشی: تصور کردم داور می‌خواهد خطای تمارض انصاری را بگیرد

قریشی: تصور کردم داور می‌خواهد خطای تمارض انصاری را بگیرد

خبرگزاری فوتبالی- محمد قریشی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با اشتباه مسلم داور از گرفتن سه امتیاز دیدار خانگی مقابل فولاد محروم شدیم و حالا چه کسی قرار است پاسخ حق ضایع شده تیم ما را بدهد؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد قریشی درباره تساوی خانگی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: ما در 20 دقیقه اول نمایش خوبی نداشتیم و زود هم گل خوردیم. در ابتدای بازی هیجان کاذب داشتیم و همین موضوع باعث شد تا چند خطا به فولاد بدهیم و آنها سوار بازی شوند، ولی در ادامه وضعیت بهتر شد. ما دو گل زدیم و فقط 10 ثانیه با برد فاصله داشتیم، ولی روی اشتباه عجیب داور گل خوردیم و به حق‌مان نرسیدیم. 

وی با بیان اینکه هیچ خطایی روی ساسان انصاری انجام نداده است، تأکید کرد: نمی‌دانم داور چگونه آن تصمیم را گرفت! من تصور کردم داور می‌خواهد خطای تمارض ساسان انصاری را بگیرد و به این بازیکن کارت زرد نشان دهد، ولی برای فولاد پنالتی گرفت! من که هیچ برخوردی با این بازیکن نداشتم، در ضمن اگر هم برخوردی بود، این برخورد در پشت محوطه صورت گرفت. بازیکنان ما در آن صحنه به داور اعتراض کردند، ولی او دیگر سوت را زده بود و امکان نداشت تصمیمش عوض شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خاتمه تصریح کرد: متأسفانه با اشتباه مسلم داور از گرفتن سه امتیاز خانگی محروم شدیم و حالا چه کسی قرار است پاسخ حق ضایع شده تیم ما را بدهد؟ ما 10 ثانیه با برد فاصله داشتیم، ولی یک اشتباه عجیب مانع از برد تیم ما شد. همین اشتباه می‌تواند در سرنوشت و رتبه یک تیم تأثیرگذار باشد.

6641