میری: قلعه‌نویی از من در پست اصلی‌ام استفاده نمی‌کرد

میری: قلعه‌نویی از من در پست اصلی‌ام استفاده نمی‌کرد

خبرگزاری فوتبالی- محمد میری هافبک جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که جدایی‌اش از گل‌گهر به دلیل استفاده از او در پست غیرتخصصی‌اش بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد میری درباره اینکه چرا تصمیم به جدایی از گل‌گهر گرفت، گفت: بعد از اتمام لیگ چند پیشنهاد داشتم، ولی گل‌گهر را انتخاب کردم. با این حال شرایط طوری که من دوست داشتم، پیش نرفت. متأسفانه آقای قلعه‌نویی در پست اصلی‌ام از من استفاده نمی‌کرد. نظر ایشان این بود که به‌عنوان وینگر بازی کنم، ولی من دوست داشتم هافبک دفاعی باشم. در نهایت هم این موضوع باعث شد تا از گل‌گهر جدا شوم.

وی در پاسخ به این پرسش آیا در فولاد خوزستان پول بیشتری نسبت به گل‌گهر دریافت خواهد کرد، اظهار داشت: قرارداد من در فولاد کمی پایین‌تر از قراردادم در گل‌گهر است. من دلیل جدایی‌ام را گفتم و هیچ مشکل یا اختلافی هم با گل‌گهر و کادر فنی این تیم نداشتم.

هافبک جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه فولاد یک باشگاه حرفه‌ای و کامل است، خاطرنشان کرد: من قبلاً با آقای نکونام کار کردم و دوست داشتم دوباره با این مربی همکاری داشته باشم. خوشحالم که به فولاد پیوستم و امیدوارم در این تیم موفق باشم.

7474