تمام قربانیان مندی؛ از گریزمان تا اشرف حکیمی

تمام قربانیان مندی؛ از گریزمان تا اشرف حکیمی

خبرگزاری فوتبالی – فرلاند مندی یکی از بهترین‌های رئال مادرید در این روزها است.

به گزارش فوتبالی، زمانی که فرلاند مندی برای رئال مادرید بازی می‌کند هیچکس نمی تواند از جناح چپ رئال به این تیم ضربه بزند. مندی به اندازه مارسلو در زمینه کارهای هومی موفق نیست اما قابلیت دفاعی بسیار بالایی دارد. او رشد چشمگیری داشته و حالا یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های زیدان در سمت چپ است. هیچ کس حالا نمی‌تواند ۵۰ میلیون یووی خرج شده بابت او را زیر سوال ببرد. به همین دلیل رسانه مارکا قربانیان مندی را بررسی کرده است.

یکی از مهم‌ترین قربانیان مندی، اشرف حکیمی بود که اصلا روز خوبی در بازی اینتر – رئال نداشت. مندی در آن بازی بی‌نظیر بود که یکی از بهترین نمایش‌هایش را داشت و اصلا مقهور نیروی جوانی اشرف نشد. اولین قربانی مندی  در فصل جدید البته وینگر سوسیه‌‌داد، یعنی پورتو بود. مندی البته اولین باری که با لباس رئال مادرید بازی کرد، دیدار مقابل پاریسن ژرمن بود که با برد ۳-۰ پاریسی‌ها به پایان رسید اما زیدان باز هم به او اعتماد کرد تا در دیدار ۳ روز بعد مقابل سویا، مندی به اوکامپوس اجازه نفوذ ندهد.

درخشش مندی در ال کلاسیکو هم ادامه داشت. او مقابل مسی و گریزمان هم در الکلاسیکوهایی که بازی کرده عالی بوده و حتی یک بار به بیل پاس گل داد که داور آن را آفساید گرفت. امسال هم مسی و فاتی کار سختی مقابل او داشنتد و پیروزی از آن رئالی‌ها شد.

کاراسکو و کوره‌آ هم دیگر قربانیا مندی در دربی های شهر مادرید بوده‌اند و البته فران توس هم با لباس والنسیا مقابل مندی کاری از پیش نبرد تا خود مندی این بار در خط حمله هم موثر باشد و پاس گل دوم، برد ۳ گله رئال را ارسال کند.

آمار نشان می‌دهد مندی تنها ۴ درصد از بازی‌هایش با رئال را با شکست پشت سر گذاشته. او عالی بوده و احتمالا باید او را مدافع چپ اصلی رئال مادرید در این سال‌ها دانست.

1101