زندگی جالب بازیکن فرانسوی؛ از پیک غذا تا اولین قرارداد حرفه ای

زندگی جالب بازیکن فرانسوی؛ از پیک غذا تا اولین قرارداد حرفه ای

خبرگزاری فوتبالی - مصطفی سانگاره، بازیکن فرانسوی به تیم آمیان در لیگ دسته دو فرانسه ملحق شد آن هم در حالی که در دوران قرنطینه به دور از فوتبال بو به عنوان راننده تاکسی اینترنتی در پروژه "اوبر غذا می دهد" نقش داشت و به نوعی نقش پیک را در زمینه رساندن غذا داشت.

به گزارش فوتبالی، در دوران شیوع کرونا، سانگاره در تیم راسینگ در لیگ دسته پنجم فرانسه عضویت داشت.  در دوران قرنطینه، سانگاره تصمیم گرفت که شغل موقتی را به عنوان پیک رساندن غذا بپذیرد. یک کاربر توییتری در این باره نوشته است:" چند ماه پیش و در دوران قرنطینه او به من غذا می رساند و حالا یک قرارداد حرفه ای امضا کرده است."

ساناگره در مورد امضای قرارداد خود با آمیان گفته بود:" باعث افتخار من است که اعلام کنم که اولین قرارداد حرفه ای خود را با باشگاه آمیان امضا کرده ام. از هواداران می خواهم که در این دوران مشکل مراقب خانواده هایشان باشند."

این مهاجم در شش بازی خود در تیم راسینگ هشت گل به ثمر رسانده بود که دو تا از گلهایش در مقابل تیم رزروهای پاریسن ژرمن بوده است.به هر صورت این بازیکن حالا زندگی متفاوتی را دارد و می تواند در سطح حرفه ای بازی کند و با درخشش در آمیان شانس خود را برای حضور در لیگ فرانسه آزمایش کند.

4125