توصیه آلوز به دست برای درخشش در بارسا: به مسی پاس بده!

توصیه آلوز به دست برای درخشش در بارسا: به مسی پاس بده!

خبرگزاری فوتبالی - دنی آلوز به سرجینو دست، بازیکن آمریکایی جدید بارسلونا، توصیه کرده که برای موفقیت در این تیم هرجا توانست توپ را به لیونل مسی پاس بدهد. 

به گزارش فوتبالی، آلوز و مسی در طول دوران حضور این بازیکن برزیلی در نیوکمپ معمولا در سمت راست میدان با یکدیگر در ارتباط مستقیم بودن و حالا دست نقش مشابهی را تحت هدایت رونالد کومان ایفا می‌کند. ستاره سابق آژاکس در طول 9 دیداری که از ابتدای فصل برای بارسا انجام داده هنوز روی هیچ گلی تاثیرگذار نبوده است اما استعداد خود را بارها به رخ کشیده است. آلوز که رکورد 101 پاس گل را در پیراهن آبی و اناری ثبت کرده در گفتگو با آر ای سی وان درباره شرایط دست اظهار داشت: " اگر بتوانم یک توصیه برای دست داشته باشم خیلی ساده این است که توپ را به مسی پاس بده! سرجینو دست استعداد بسیاری دارد و از شانس موفقیت در بارسا برخوردار است اما من هیچ علاقه‌ای به مقایسه افراد ندارم. این اتفاق پیش از این برای من با کافو رخ داده است. این اتفاقات و مقایسه‌ها هرگز منطقی نیستند. " 

دست نیز پیش از این مدعی شده بود که دنی آلوز همیشه الگوی او بوده و بازی‌های او در این پست برای الهام بخش بوده  و بارها تصاویر آنها را تماشا کرده است. 

1811