اهل‌شاخه: باید از هفته اول خودمان را ثابت کنیم

اهل‌شاخه: باید از هفته اول خودمان را ثابت کنیم

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما انگیزه‌های زیادی دارد و باید از همان هفته اول خود را نشان داده و در مسیر اهداف بزرگمان حرکت کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، محمد اهل‌شاخه در مورد بازی هفته اول تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: فرقی نمی‌کند در هفته اول لیگ مقابل چه تیمی به میدان برویم چرا که بازی اول با توجه به عدم شناخت تیم‌ها از یکدیگر سخت است. با این حال تیم ما انگیزه‌های زیادی دارد و می‌خواهیم با تکیه بر توانایی‌های همه بازیکنان و مربیان به اهداف بزرگی برسیم.

وی به تعویق یک هفته‌ای مسابقات لیگ برتر اشاره و تصریح کرد: بازی‌های لیگ یک هفته عقب افتاد، ولی فکر نمی‌کنم این یک هفته تاثیری در شرایط داشته باشد. به هر حال باید با ویروس کرونا کنار بیاییم. از همه چیز بدتر عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه است. برای تیمی مثل ما سخت است بدون هوادارانمان در بازی‌های خانگی به میدان برویم، ولی سلامت مردم از هر چیزی مهم‌تر است. امیدوارم با برطرف شدن این سختی‌ها بار دیگر شاهد حضور هوادران فوتبال مخصوصاً هواداران تیم صنعت نفت در ورزشگاه باشیم.

بازیکن تیم صنعت نفت به تغییرات بوجود آمده در این تیم اشاره و تأکید کرد: متاسفانه بازیکنان زیادی از ما جدا شدند، ولی نفرات خوبی به خدمت گرفتیم. تنها مشکل ما عدم هماهنگی لازم است و آن هم با توجه به تلاشی که از بازیکنان می‌بینم به زودی محقق می‌شود. امیدوارم اتحاد خوبی بین همه اعضای تیم بوجود بیاید و با توجه به بازیکنان جدید و تغییر در کادر فنی امسال هم همچون سال قبل فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

اهل‌شاخه مشکلات مالی را تنها معضل فصل قبل دانست و خاطرنشان کرد: قول‌هایی داده‌اند تا اتفاقات فصل قبل رخ ندهد، اما هنوز به مرحله اجرا در نیامده است. امیدوارم اتفاقاتی که فصل قبل افتاد و باعث شد تیم صنعت نفت از مسیر موفقیت فاصله بگیرد امسال تکرار نشود تا بتوانیم با قدرت و به دور از هر دغدغه‌ای برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.

7474