رقابت جذاب رونالدو و زلاتان در سری آ؛ ایبرا بالاتر از CR7

رقابت جذاب رونالدو و زلاتان در سری آ؛ ایبرا بالاتر از CR7

خبرگزاری فوتبالی - رقابت زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو در لیگ فوتبال ایتالیا تبدیل به رقابتی جذاب در این فصل شده است. زلاتان در ابتدای ورودش به میلان در ژانویه گذشته برای رونالدو کری خوانده بود و او را به چالش کشیده بود. کریستیانو رونالدو همواره سعی کرده نسبت به حرف های زلاتان بی تفاوت باشد و تمرکز خود را به درون زمین معطوف کند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این فصل به بیماری کرونا مبتلا شده بود و حدود دو هفته از رقابت‌ها را از دست داد و از میادین دور بود. او مقابل اسپتزیا در سری آ به میادین بازگشت و دو گل به ثمر رساند تا نشان دهد که دوری از میادین باعث افت او نشده است. زلاتان و رونالدو رقابت جالبی را بر سر آقای گلی لیگ ایتالیا در این فصل دارند. کریستیانو رونالدو تاکنون در 3 بازی 5 گل به ثمر رسانده و 1 پاس گل داده است و زلاتان ابراهیموویچ در 4 بازی 7 گل به ثمر رسانده و 1 پاس‌گل داده است. در حقیقیت آمار پاس گل های آن‌ها برابر است اما ستاره سوئدی دو گل بیشتر از CR7 به ثمر رسانده است.

به نظر می‌رسد که رقابت بر سر آقای گلی در این فصل میان این دو باشد هر چند که هنوز بازی های زیادی از سری آ باقی مانده است و باید دید که در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد.

1470