رکوردشکنی پنالتی‌های مسی در لیگ قهرمانان اروپا

رکوردشکنی پنالتی‌های مسی در لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در دیدار تیمش مقابل دیناموکیف گل اول آبی و اناری‌ها را به ثمر رساند. این گل باز هم از روی نقطه پنالتی بود. مسی در این فصل هنوز در جریان بازی گلزنی نکرده است و تمام گل‌هایش از روی نقطه پنالتی بوده‌اند. ستاره آرژانتینی با گلزنی از روی نقطه پنالتی مقابل دیناموکیف رکوردی جالب ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، این پنالتی سومین پنالتی لیونل مسی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بود. در واقع ستاره آرژانتینی در هر سه بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده است که این یک رکورد به حساب می‌آید چرا که تاکنون هیچ بازیکنی در تاریخ چمپیونزلیگ در سه بازی ابتدایی از روی نقطه پنالتی گلزنی نکرده بود.

باید دید ادامه روند این بازیکن به چه شکل خواهد بود. مسی در تابستان گذشته قصد جدایی از بارسا را داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که در این تیم بماند و بسیاری معتقدند که همین مسائل باعث شده که عملکرد مسی تحت تاثیر قرار بگیرد. مسی در حال حاضر دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پس از کریستیانو رونالدوست و در هر سه بازی اول بارسا در این فصل از چمپیونزلیگ هم گلزنی کرده است.

1470