افزایش قرارداد مهدی عبدی به شرط تمدید

افزایش قرارداد مهدی عبدی به شرط تمدید

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم جوان پرسپولیس که برای افزایش رقم قراردادش به باشگاه پرسپولیس رفته بود با شرط این باشگاه برای انجام این عمل مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پیش از این و در زمان سرپرستی مهدی رسول‌پناه برای افزایش رقم قراردادش با قرمزها به نتیجه‌ای نرسیده بود، بعد از تغییرات مدیریتی و روی کار آمدن جعفر سمیعی، با حضور در ساختمان باشگاه جلسه‌ای با ابراهیم شکوری درباره افزایش رقم قراردادش برگزار کرد در این جلسه معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به مهاجم جوان این تیم قول داده بود که موضوع قرارداد وی را با مدیرعامل باشگاه در میان گذاشته و پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

مهدی عبدی جوان که ۲ فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. ارزش مالی قرارداد وی در لیگ بیستم ۳۰۰ میلیون تومان است حالا باید ۲ سال دیگر با همین مبلغ در پرسپولیس توپ بزند اما گفته می شود مدیربرنامه‌های مهدی عبدی که همراه این بازیکن به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته بود اصرار دارد با توجه به اینکه رقم قرارداد بازیکنان افزایش پیدا کرده رقم قرارداد عبدی نیز تغییر کند، این درخواست در زمان مهدی رسول‌پناه هم صورت گرفته ولی با مخالفت سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس مواجه شد. حال از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که شرط مدیران باشگاه برای افزایش رقم قرارداد مهدی عبدی این است که این بازیکن هم ۳ سال دیگر قراردادش را تمدید کند.

با توجه به محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر از حضور در مسابقات فوتبال، در چنین شرایطی مهدی عبدی فرصت بسیار مناسبی دارد تا برای آقای گلی لیگ بیستم تلاش کند. 

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مهاجم قراخیلی پرسپولیس با شرط باشگاه برای افزایش رقم قراردادش موافقت می کند یا خیر.

7655