پیش بازی سایپا-پرسپولیس/ چهره جدید قهرمان

پیش بازی سایپا-پرسپولیس/ چهره جدید قهرمان

خبرگزاری فوتبالی- مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در اولین بازی‌اش در لیگ بیستم به مصاف تیمی می‌رود که از آخرین تقابلش با آن خاطره خوبی دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در آخرین بازی‌اش در رقابتهای فصل گذشته لیگ برتر و در شرایطی که قهرمانی‌اش از قبل قطعی شده بود به مصاف سایپا رفت و توانست با نتیجه 0-3 این تیم را شکست دهد تا 67 امتیازی شود و یحیی بتواند از رکورد برانکو عبور کند و با امتیاز بیشتری به نسبت مربی کروات، تیمش را قهرمان کند. حالا گل‌محمدی و شاگردانش امیدوارند در بازی فردا مقابل سایپا هم بتوانند پیروز شوند تا لیگ را با پیروزی شروع کنند.

تغییرات نسبتا زیاد به نسبت فصل گذشته: قهرمان لیگ با چهره‌ای نسبتا جدید وارد مسابقات خواهد شد. جدا از علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا دیگر جایی در پرسپولیس ندارند و نفرات جدیدی به جای آنها به تیم یحیی ملحق شده‌اند که در لیگ قهرمانان ثابت کردند خریدهای خوبی برای پرسپولیس بوده‌اند.

چهره ویژه: آرمان رمضانی. مهاجمی که فصل گذشته در سایپا بازی می‌کرد یکی از خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بود. با توجه به محرومیت عیسی آل کثیر، رمضانی می‌تواند یکی از گزینه‌های بازی در خط حمله پرسپولیس باشد منتهی با توجه به اینکه او تازه از بند مصدومیت رها شده، هنوز معلوم نیست که امکان بازی جلوی تیم سابقش را پیدا خواهد کرد یا نه.

مورد ویژه سیامک: بازیکن ملی‌پوش قرمزها که طی روزهای گذشته شایعاتی درباره احتمال حضورش در استقلال منتشر شده بود، مشکوک به کروناست و فعلا به قرنطینه رفته تا از او مجددا تست گرفته شود و احتمالا او هم در بازی فردا غایب خواهد بود.

جمعه 16 آبان 1399

سایپا – پرسپولیس ساعت 16.30

تیم داوری: حسن اکرمی – حسن یوسفی – حسین مرادی – کیوان علیمحمدی

1984