اتفاق عجیب قبل از دیدار پاریسن ژرمن؛ حبس در آسانسور و نجات توسط آتش‌نشان‌ها!

اتفاق عجیب قبل از دیدار پاریسن ژرمن؛ حبس در آسانسور و نجات توسط آتش‌نشان‌ها!

خبرگزاری فوتبالی – تیم پاریسن ژرمن شب گذشته به مصاف لایپزیش رفت و بازی خود مقابل این تیم را واگذار کرد اما پیش از انجام این دیدار در اردوی فرانسوی‌ها اتفاق عجیبی رخ داده است.

به گزارش فوتبالی، پاریسی‌ها در هتل بزرگ هندلشوف در لایپزیش مستقر بودند که برای بازیکنان این تیم یک حادثه رخ داد. بازیکنان این تیم در حال برگشت از تمرین بودند که آسانسور خراب شد و بازیکنان در آن محبوس شدند. ۱۰ بازیکن به نام‌های آنخل دیماریا، مارکینیوش، کیمپمبه، پاردس، مویزه کین، گویه، دیالو، داگبا، فادیگا و رویز آتیل کسانی بودند که در آسانسور هتل به مدت ۵۰ دقیقه زندانی شدند تا آتش نشان‌ها به کمک آن‌ها  بیایند.

نکته عجیب این‌جاست که کورزاوا، مدافع تیم پاریسی در آن هنگام تصمیم گرفته بود از پله‌ها استفاده کند و سوار آسانسور نشود. به همین دلیل در هنگامی که آتش‌نشان‌ها در حال کمک به پاریسی‌ها بودند، او در حال فیلم گرفتن برای شبکه‌های اجتماعی بود. او در فیلمی که در اینستاگرامش منتشر کرده با خنده از بازیکنان می‌پرسد حالتان خوب است که یکی از آن‌ها پاسخ می‌دهد خیر! خوب نیست! کورزاوا از بازیکنان می‌پرسد چه کسی داخل آسانسور است که با پاسخی مبنی بر «امباپه و نیمار» مواجه می‌شود. (این ۲ بازیکن به دلیل مصدومیت در اردو حضور نداشتند و بازیکنان پاریسن ژرمن حتی در این موقعیت هم دست از شوخی و خند برنمی‌داشتند!)

1101