سوال روز/ چرا سعید آقایی شاهد پرونده عیسی آل کثیر شد؟

سوال روز/ چرا سعید آقایی شاهد پرونده عیسی آل کثیر شد؟

خبرگزاری فوتبالی-مدافع جدید قرمزها به عنوان شاهد در پرونده عیسی آل کثیر انتخاب شده است.

به گزارش فوتبالی،سعید آقایی، مدافع قرمزها، در جلسه مهمی که برای تغییر رای محرومیت عیسی آل کثیر از صبح امروز در باشگاه پرسپولیس آغاز شده است و ادامه دارد ، به عنوان شاهد قرار است به نفع همبازی خود و در دفاع از او شهادت دهد تا در کنار دفاعیات تیم حقوقی باشگاه نقش ویژه ای در نتیجه این نشست، که به صورت آنلاین برگزار می شود، ایفا کند.

سوالی که در چند روز گذشته برای خیلی ها پیش آمده دلیل انتخاب سعید آقایی بوده است، مدافع جدید پرسپولیس با انتخاب رندوم از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان شاهد برای تبرئه همبازی خود و بخشش محرومیت او در این نشست شرکت می کند. 

جلسه استماع کمیته استیناف ای اف سی برای رسیدگی به پرونده عیسی آل کثیر از حدود ساعت 9:30 امروز به صورت آنلاین در محل باشگاه پرسپولیس آغاز شد.

امیر علی حسینی (مدیر امور بین‌الملل باشگاه)، عیسی آل کثیر (خوانده)، امیر ساعد وکیل (وکیل پرونده) و سعید آقایی (شاهد) افرادی هستند که از طرف پرسپولیس در این جلسه حاضر هستند. همچنین ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه هم بعد از بازدید از ورزشگاه دستگردی، برای هماهنگی بهتر امور پس از دقایقی در جلسه شرکت کرد.

7655