تصویر روز/ هندرسون؛ از سکوهای هواداری تا ایستادن درون دروازه یونایتد

تصویر روز/ هندرسون؛ از سکوهای هواداری تا ایستادن درون دروازه یونایتد

خبرگزاری فوتبالی – دین هندرسون که شب گذشته درون دروازه منچستر ایستاد، ۴ سال پیش در جریان به ثبت رسیدن اولین گل رشفورد میان هواداران قرار داشت.

به گزارش فوتبالی، ۲۵ فوریه ۲۰۱۶ یک روز مهم برای مارکوس رشفورد بود. این مهاجم جوان توانست در آن روز ۲ بار در دیدار مقابل میتیلند گلزنی کند و برای اولین بار نام خود را در میان گلزنان باشگاه منچستر یونایتد قرار دهد. رشفورد با ۲ گلی که در سن ۱۸ سال و ۱۲۰ روزگی به ثمر رساند جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر در رقابت‌های اروپایی شد. آن شب برای یک بازیکن دیگر منچستر یونایتد هم شب مهمی بود.

رشفورد پس از به ثمر رساندن یکی از گل‌ها به سمت هواداران رفت تا شادی خود را با آن‌ها تقسیم کند. در میان تماشاگران، بازیکنی هم سن رشفورد بود که در لیگ ۲ انگلیس و در تیم کارلیسل بازی می‌کند. این بازیکن یک سال بعد به منچستر یونایتد پیوست اما هیچ‌گاه برای این تیم بازی نکرد تا در نهایت شب گذشته برای اولین بار درون دروازه منچستر یونایتد قرار گرفت. نام او دین هندرسون است.

هندرسون که در آن روزها هوادار منچستر بود شب گذشته برای اولین بار در یک بازی رسمی برای منچستری‌ها به میدان رفت تا در کمتر از ۴ سال، از سکوهای به درون دروازه یکی از تیم‌های بزرگ اروپایی برسد. او سال گذشته آن‌قدر در شفیلد خوب کار کرد که منچستری‌های تصمیم گرفتند با اتمام قرارداد قرضی‌اش او را به اولترافورد برگردانند و حالا هندرسون درون دروازه تیم مورد علاقه‌اش می‌ایستد.

1101