کومان: از ترشتگن تشکر می کنم که عالی بازی کرد

کومان: از ترشتگن تشکر می کنم که عالی بازی کرد

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در مورد بازی مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی نزدیک تیمش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کومان در مورد روند بازی مقابل تیم اوکراینی گفت :" شروع خوبی در این بازی داشتیم. خیلی سریع گل اول را زدیم و می توانستیم گل دوم را بزنیم. بعد از آن کنترل بازی را از دست دادیم. از ترشتگن تشکر می کنم که امروز عالی بود و جلوی دریافت گلهای بیشتر را گرفت. امروز از نظر بازی بدون توپ خوب نبودیم. گاهی نمی توانی پرس کنی و وقتی پرس می کنی، به حریف فضا می دهی. وقتی می خواهیم فشار بیاوریم، همه با هم فشار می آوریم و البته تردیدهایی وجود داشت. به طور کلی از نظر دفاعی خوب بودیم اما امروز موقعیت ایجاد کردند و باید صحبت کنیم و از نظر بازی بدون توپ بهتر شویم. ترشتگن ثابت کرد که دروازه بان بزرگی است. خوب تمرین کرده است و روی فرم به نظر می رسد."

وی در مورد حضور دی یونگ در پست مدافع میانی بیان کرد:" لنگله مشکلاتی داشت. سعی می کردیم که در این بازی بیشتر روی حضور در زمین حریف تمرکز داشته باشیم هر چند که در نهایت این اتفاق رخ نداد. در ابتدا  این کار را کردیم اما بعد از آن مشکلاتی داشتیم. در چمپیونزلیگ سه پیروزی داشتیم و این اتفاق مثبتی است اما باید بدون توپ بهتر کار کنیم. امروز خوب نبودیم."

4125