طعنه فلورنزی: به رم فکر نمی‌کنم؛ تمام تمرکزم روی پاریسن ژرمن است

طعنه فلورنزی: به رم فکر نمی‌کنم؛ تمام تمرکزم روی پاریسن ژرمن است

خبرگزاری فوتبالی – فلورنزی، کاپیتان سابق تیم رم که هم اکنون در تیم PSG حضور دارد اعلام کرده به رم فکر نمی‌کند و تمام تمرکزش در حال حاضر روی تیم فرانسوی است.

به گزارش فوتبالی، الساندرو فلورنزی یکی از با سابقه‌ترین بازیکنان تیم رم بود اما از زمان ورود فونسکا به پایتخت ایتالیا مورد غضب این سرمربی قرار گرفت تا این تیم را ترک کند. فلورنزی در ابتدا فرصت کمی برای بازی زیر نظر فونسکا پیدا کرد و در نهایت با ادامه دار شدن وضعیت به صورت قرضی والنسیا رفت. او در والنسیا زیاد دوام نیاورد و پس از اتمام دوران حضورش در این تیم به رم برگشت اما باز هم آینده‌ای برای او زیر نظر فونسکا وجود نداشت تا درنهایت به تیم پاریسن ژرمن منتقل شود. قرارداد فلورنزی با پاریسن ژرمن قرضی و با بند خرید است اما به نظر می‌رسد این بازیکن علاقه‌ای به بازگشت ندارد.

فلورنزی که با قراردادی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو به پاریس رفته در جدیدترین گفت و گوی خود به RMC گفته: در حال حاضر صادقانه می‌گویم که به رم فکر نمی‌کنم. حالا تیم من پاریسن ژرمن است. اینجا خوشحال هستم اما به گذشته‌ام احترام می‌گذارم. باید تمام توانم را برای پاریسن ژرمن بگذارم. حداقل تا پایان فصل. در انتها خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

1101