روایت جالب مهاجم اسپتزیا از مکالمه با رونالدو: به من گفت رویاهایم را دنبال کنم!

روایت جالب مهاجم اسپتزیا از مکالمه با رونالدو: به من گفت رویاهایم را دنبال کنم!

خبرگزاری فوتبالی – مهاجم تیم اسپتزیا که در جریان آخرین دیدار یوونتوس در سری آ مقابل این تیم بازی کرد روایت جالبی از مکالمه اش در انتهای بازی با کریستیانو رونالدو دارد.

به گزارش فوتبالی،  گیازی در جدیدترین گفت و گوی خود با AshesGyamera.com گفته: پس از پایان بازی مقابل یوونتوس، قبل از ترک کردن زمین با رونالدو اندکی حرف زدم. به رونالدو گفتم که او یک منبع الهام برای من و برای بسیاری از فوتبالیست‌ها مخصوصا جوانان است. او از شنیدن این صحبت‌ها خوشحال شد و لبخند زد. سپس به من گفت از تو خیلی ممنونم برادر. او به توصیه کرد به کار و تلاش ادامه دهم و به دنبال رویاهایم بروم زیرا همه چیز در زندگی دست یافتنی است.

این مهاجم ۲۶ ساله که امسال برای اولین بار توانسته در سری آ بازی کند، امیدوار است به تیم ملی غنا دعوت شود. گیازی در ادامه گفت: می‌خواهم برای تیم ملی غنا بازی کنم بنابراین باید به کار و تلاش در باشگاه ادامه دهم. اجازه نخواهم داد اتفاقی که ماه گذشته رخ داد بازهم اتفاق بیفتد و من را پایین بکشد. در تیم باشگاهی‌ام استمرار داشته‌ام و هر هفته در سری آ بازی می‌کنم. بنابراین انتظار دارم تا سرمربی به من فرصت دهد. این اتفاق رخ نداده اما می دانم که نوبت من هم روزی فرا خواهد رسید.

1101