پیش بینی خبرنگار طرفدار الهلال عربستان درباره آل کثیر

پیش بینی خبرنگار طرفدار الهلال عربستان درباره آل کثیر

خبرگزاری فوتبالی-صبح پنجشنبه قرار است کمیته انضباطی مربوط به دفاع از عیسی آل کثیر به صورت مجازی برگزار شود

به گزارش فوتبالی، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوست و توانست در لیگ قهرمانان آسیا نمایش درخشانی برای صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی از خود به جا بگذارد، در دیدار با النصر از سوی کنفدراسیون آسیا با محرومیت مواجه شد. شادی گل او برابر پاختاکور ازبکستان با تشخیص این کمیته، توهین نژادپرستی استنباط شد تا آنها این مهاجم جنوبی را با محرومیت شش ماهه مواجه کنند.

حال در حالی که قرار است با پیگیری‌های صورت گرفته، فردا جلسه آنلاین از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون ترتیب داده شده و در دفتر باشگاه جلسه‌ای چهار نفره با حضور عیسی آل کثیر، سعید آقایی و همچنین وکلای باشگاه برگزار شود تا نسبت به این موضوع دفاعیه خودشان را ارائه دهند یک خبرنگار مشهور عربستانی از بخشش آل کثیر در پایان این جلسه خبر داده است.

نواف الاسیوی خبرنگار مشهور عربستانی که با صحبت هایش همواره علیه باشگاه النصر بوده است، در گفت‌وگوی رادیویی اعلام کرده است : عیسی آل‌کثیر (مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ایران) از سوی ای اف سی  تبرئه شده و به زودی این رای اعلام خواهد شد. او همچنین اعلام کرد، النصر هیچ راهی برای فینالیست شدن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ندارد و باید باخت را بپذیرد.

به نظر می رسد او بیشتر برای اینکه حرص طرفداران النصر را دربیاورد چنین چیزی را مطرح کرده هر چند بعید است النصر در استیناف ای اف سی، به نتیجه برسد. این خبرنگار که طرفداری اش از الهلال کاملا مشخص است، در خبررسانی هایش بی طرف نیست و البته این رویه ای است که بین خبرنگاران عربستانی و البته کشورهای عربی وجود دارد که به تیمهایی که علاقه دارند، بر علیه تیم های رقیبشان خبرسازی می کنند.

حال باید منتظر ماند و دید پیش بینی این خبرنگار عربستانی درباره بخشش مهاجم جنوبی پرسپولیس درست خواهد بود و آل کثیر می تواند شاگردان یحیی گل محمدی را در فینال لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران همراهی کند یا باید تا فروردین 1400 از میادین فوتبالی به دور باشد.

7655