راموس و ۱۰۰ گل برای رئال مادرید؛ خیره‌کننده و ماندگار

راموس و ۱۰۰ گل برای رئال مادرید؛ خیره‌کننده و ماندگار

خبرگزاری فوتبالی – راموس شب گذشته یکصدمین گل خود برای رسال مادرید در تمامی رقابت‌ها را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، ضربه سری که سرخیو راموس مقابل اینتر به گل تبدیل کرد باعث شد تا تعداد گل‌های این اسطوره اسپانیایی با پیراهن رئال مادرید به شماره ۱۰۰ برسد. راموس حالا به جمع ۱۹ بازیکن از رئال مادرید وارد شده که حداقل این تعداد گل را با پیراهن رئال در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند. در این لیست ۱۹ نفره، نام ۱۵ مهاجم، ۲ هافبک و تنها ۲ مدافع به چشم می‌خورد. ۲ مدافع به نام‌های سرخیو راموس و فراناندو هیه‌رو. هیه‌رویی که سال‌ها با لباس سفید رئال بازی کرد و ثبت چنین آماری از او بعید نیست.

۱۵ سال از اولین حضور راموس در استادیوم سانتیاگو برنابئو گذشته است. او اولین گلش برای رئال را مقابل المپیاکوس را روی یک ضربه سر در لیگ قهرمانان در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۰۵ به ثمر رساند و برچسب مدافع گران قیمت ۳۰ میلیون یورویی را از روی خود برداشت اما با توجه به عملکردش می‌توان خرید او با این قیمت را یک حراجی دانست.

راموس توانسته از زمانی که به رئال مادرید پیوسته، هر سال حداقل یک گل برای رئال بزند. آمار ۱۳ گل فصل گذشته‌اش (از زمانی که پنالتی زن اول تیم رئال شد) بهترین آمار او بوده. او امسال هم تا این لحظه ۳ گل به ثمر رسانده  و باید دید در نهایت او امسال چه آماری را با این روند خوبش ثبت خواهد کرد.

1101