میری به تیم قلعه‌نویی باز می‌گردد؟/ مربی جنوبی با باشگاه اصفهانی به توافق نرسید

میری به تیم قلعه‌نویی باز می‌گردد؟/ مربی جنوبی با باشگاه اصفهانی به توافق نرسید

خبرگزاری فوتبالی- مربی فوتبال ایران با باشگاه ذوب‌آهن به توافق نرسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمد میری هافبک فصل گذشته نساجی مازندران که در بازار نقل و انتقالات فصل جدید مورد توجه چند تیم قرار گرفته بود، راه سیرجان را در پیش گرفت اما خیلی زود ساز جدایی از گل‌گهر را کوک و رضایتنامه خودش را هم از مدیران این باشگاه دریافت کرد.

میری برای انتخاب تیم جدید در لیگ برتر، با مسئولان ذوب‌آهن وارد مذاکره شد اما رقم درخواستی این بازیکن مورد تایید باشگاه اصفهانی نیست و بعید است که با این شرایط، هافبک شمالی فوتبال ایران با ذوب‌آهن به توافق برسد. 

از طرفی با توجه به اینکه رضایتنامه او فقط برای باشگاه ذوب‌آهن صادر شده اگر این انتقال شکل نگیرد، میری باید به گل‌گهر برگردد و در تمرینات این تیم شرکت کند. به هرحال باید منتظر ماند و دید که در نهایت مذاکره این بازیکن و ذوب‌آهن به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

ضمن اینکه فرزاد حافظی مربی فوتبال ایران که سابقه کار در رایکای بابل و نفت مسجدسلیمان را دارد، برای حضور روی نیمکت ذوب‌آهن و کمک به رحمان رضایی مذاکراتی را انجام داد اما این مذاکرات به دلیل مسائل مالی سرانجامی نداشت تا حافظی اصفهان را ترک کند. از ابراهیم تقی‌پور به عنوان گزینه جدید مربیگری در تیم سبزپوش اصفهان نامبرده می‌شود.

7413