آتش‌بازی لیورپول و بایرن مونیخ در هفته سوم چمپیونزلیگ

آتش‌بازی لیورپول و بایرن مونیخ در هفته سوم چمپیونزلیگ

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول با نتیجه 5 بر 0 آتالانتا را در هم کوبید و منچسترسیتی هم با نتیجه سه بر صفر المپیاکو یونان را شکست داد. پورتو با نتیجه 3 بر 0 مارسی را از پیش رو برداشت و آژاکس در خانه حریف با نتیجه 2 بر 1 میدتیلند را شکست داد. بایرن مونیخ هم با نتیجه 6 بر 2 سالزبورگ را در هم کوبید تا بردی مقتدرانه داشته باشد. شاگردان هانسی فلیک که در فصل گذشته قهرمان شده بودند، هنوز هم به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهند و نشان داده‌اند که در این فصل هم به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود هستند. لواندوفسکی در این بازی عملکرد خوبی داشت و دبل کرد.

به گزارش فوتبالی، شب اول هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید. لیورپول درخشان ترین تیم این شب بود که توانست با نتیجه 5 بر 0 و هتریک دیگو ژوتا در خانه حریف، آتالانتا را در هم بکوبد. بازیکن پرتغالی که ستاره این دیدار بود در دقیقه 16 گل اول لیورپول را به ثمر رساند. او در دقایق 33 و 54 دو گل دیگر هم برای قرمز ها به ثمر رساند تا هتریک خود را تکمیل کند. گل‌های دیگر لیورپول را محمد صلاح و سادیو مانه به ثمر رساندند تا لیورپول جشنواره گل به راه انداخته باشد.

در دیداری دیگر در گروه C رقابت ها، منچسترسیتی به مصاف المپیاکوس رفت و توانست با نتیجه 3 بر 0 این تیم را در ورزشگاه اتحاد شکست دهد. گل های شاگردان گواردیولا را فران تورس، گابریل ژسوس و ژائو کانسلو به ثمر رساندند تا این تیم بردی مقتدرانه داشته باشد.

1470