راکیتیچ: باید از مسی مراقبت شود

راکیتیچ: باید از مسی مراقبت شود

خبرگزاری فوتبالی – راکیتیچ اعتقاد دارد بازیکنانی مثل مسی به مراقبت نیاز دارند.

به گزارش فوتبالی، مسی در بارسلونا ماند اما مشخص است که روزهای خوشی را در این تیم نمی‌گذراند. بارسا تا امروز در نتیجه گیری خوب کار نکرده و مهم‌تر از آن این است که تکلیف آینده مسی مشخص نیست. او با بارسلونا تمدید نکرده و آمار بسیار ضعیفی هم پس از دوران قرنطینه داشته است. این مسئله باعث واکنش راکیتیچ شده است. او که امسال از بارسلونا به سویا پیوسته، اعتقاد دارد باید از مسی مراقبت شود. او گفته مردم خیلی خوش شانس هستند که بازی مسی را دیده‌اند و مشخص نیست بازیکنی مثل او بیاید.

راکیتیچ، در  جدیدترین گفت و گوی خود به Muchodeporte گفته: بازیکنانی در آن سطح، با دیگران فرق می‌کنند. دیگر بازیکنان باید از آن‌ها (امثال مسی) به شیوه‌ای خاص مراقبت کنند زیرا امثال مسی قابلیت‌های متفاوتی دارند و با آن قابلیت می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزنند. نمی‌دانیم که در آینده آن‌ قدر خوش شانس هستیم که بتوانیم بازیکنی چون مسی را ببینیم.

گفتنی است یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا هم در این رابطه اعلام کرده همه چیز را نباید فدای ماندن مسی کرد. در نهایت باید دید در انتهای فصل این سوپراستار آرژانتینی چه تصمیمی در رابطه با ادامه فوتبالش خواهد گرفت.

1101