نوری: مهمترین معضل ملوان، وضعیت بد چمن ورزشگاه انزلی است

نوری: مهمترین معضل ملوان، وضعیت بد چمن ورزشگاه انزلی است

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی، وضعیت بد چمن ورزشگاه تختی انزلی را مهمترین معضل این باشگاه دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی، پژمان نوری درباره وضعیت پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه ملوان و ثبت قرارداد بازیکنان جدید اظهار داشت: پس از حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، پیگیر تسویه با شاکیان پرونده‌های مختلف مالی باشگاه شدیم و با تعداد زیادی از آنها تسویه کردیم.
وی در ادامه افزود: به جرأت می‌توان گفت در یک سال اخیر جزو باشگاه‌های خوش حساب فوتبال ایران بودیم و به اکثر تعهدات خود عمل کردیم. برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه نگرانی وجود ندارد و به‌زودی این کار نهایی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد وضعیت بازسازی ورزشگاه تختی انزلی گفت: بازسازی سکوهای استادیوم جزو وظایف باشگاه ملوان نیست، اما ملوان به هوادارانش وابسته است و بنده نیز با جدیت پیگیر مسائل ورزشگاه هستم. در این خصوص با خانم بخشی (مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان) چندین بار گفت‌وگو کردم و او پیگیر بازسازی استادیوم است. بخشی در این خصوص جلساتی با وزیر ورزش داشته است تا هرچه زودتر تأمین اعتبار صورت بگیرد و روند بازسازی را تسریع کنند که بابت این موضوع از او تشکر می‌کنم.

نوری با انتقاد از وضعیت فوتبال استان گیلان تصریح کرد: متأسفانه فوتبال گیلان درگیر مشکلاتی است که از گذشته وجود داشته و مسئولان ورزش، به خصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان اکنون وقت زیادی را صرف حل آنها می‌کند. امیدوارم این پیگیری‌ها‌ و تلاش‌های او ثمر بدهد،‌ اما این مشکلات به شکلی نیست که بتوان یک نفره آن را حل کرد. ما این موضوع را درک می‌کنیم و معتقدیم نیازمند یک عزم همگانی در استان است.

وی با اشاره به صعود شهرداری آستارا و چوکای تالش به لیگ دسته اول خاطرنشان کرد:‌ اینکه دو تیم جدید از استان گیلان امسال به لیگ یک ورود کرده‌اند، جای خوشحالی بسیاری برای ورزش استان دارد و باید با کمک مسئولان رده بالا، شرایط بقیه تیم‌های استان را نیز به وضعیت مطلوبی برسانیم تا در سال‌های آینده، استان گیلان حتماً در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با گلایه از وضعیت چمن ورزشگاه تختی انزلی بیان کرد: مهمترین معضل ما برای آغاز مسابقات در حال حاضر، وضعیت بد چمن استادیوم است که متأسفانه در مدتی که لیگ تعطیل بود و وضعیت باشگاه هم مشخص نبود، مسئولان ورزش و فوتبال شهرستان نیز چمن را به حال خود رها کردند و در حال حاضر وضعیت بسیار نامناسبی دارد که این مشکل می‌تواند به تیم ما لطمه وارد کند.

نوری با انتقاد از مسئولان شهرستان انزلی اظهار داشت: در انزلی همیشه اینگونه بوده است که حتی افراد غیرمسئول بدون هیچ چشمداشتی به ملوان کمک‌های بسیاری می‌کردند، اما حالا حتی کسانی که مسئول هستند هم هیچ کاری برای چمن که هزینه چندانی هم ندارد، انجام نمی‌دهند، آنهم به بهانه اینکه زمین در اختیار ملوان است. از سوی دیگر می‌دیدیم در همین تعطیلی در زمین بی‌جان که حتی برای تمرین هم یک بار به آنجا نرفتیم، بازی‌های تشریفاتی برگزار می‌شد!

وی در پایان گفت: باشگاه ملوان به اندازه کافی در این مدت درگیر نقل‌وانتقالات و تسویه بدهی‌های خارجی و داخلی بوده است. بهتر بود عزیزان کمی بیشتر احساس مسئولیت می‌کردند و بخشی از کار را بر عهده می‌گرفتند، نه اینکه برای کم‌کاری خود به دنبال بهانه باشند. در حال حاضر به دنبال بهبود وضعیت زمین هستیم و بابت این موضوع هزینه کردیم. تلاش می‌کنیم با رسیدگی به آن، زمین را تا حد ممکن به شرایط مناسب برای برگزاری مسابقه برسانیم که قطعاً برای تیمی که قصد نتیجه گرفتن داشته باشد، زمین خوب یکی از مهمترین فاکتورهاست.

6641