گاسپرینی پیش از دیدار مقابل لیورپول: همیشه تیم های قوی‌تر برنده نمی‌شوند

گاسپرینی پیش از دیدار مقابل لیورپول: همیشه تیم های قوی‌تر برنده نمی‌شوند

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم آتالانتا پیش از دیدار مقابل لیورپول اعلام کرد تیم‌های قوی‌تر همیشه برنده نمی‌شوند و آن‌ها مقابل قرمزپوشان شانس دارند.

به گزارش فوتبالی، گاسپرینی در کنفرانس پیش از دیدار مقابل لیورپول به خبرنگاران گفته: تحسین من توسط کلوپ؟ تعریف بزرگی است. او به دلیل دستاوردهایی که در چند سال اخیر داشته برای هر مربی یک مرجع به شمار می‌رود. کلوپ برای این دیدار تاکتیک دیگری در نظر دارد و در آن شکی نیست. ما بابت شخصیت و پرستیژ، انگیزه داریم تا مقابل حریف بازی کنیم. تنها افسوس ما این است که هواداران حضور نخواهند داشت.

سرمربی تیم آتالانتا در ادامه افزود: اعتقاد دارم ۲ بازی مقابل لیورپول بسیار مهم و اساسی است. مقابل بهترین تیم گروه قرار می‌گیریم. مهم است که در این مسابقات امتیاز بگریم و از آژاکس اندکی جلو بیفتیم. فرصت خوبی برای ما است تا مقابل یکی از بهترین تیم‌ها بسنجیم و رقابت کنیم. در فوتبال همیشه تیم قوی‌تر برنده نمی‌شود و اگر شما تیم ضعیف‌تر باشید می‌توانید نتیجه کسب کند. این مسئله‌ای است که به آن امید داریم.

گاسپرینی درباره ترکیب تیمش گفت: دی‌روی و گوسنس در بازی حضور نخواهند داشت. پالومینو، رومرو و هاته بوئر اندکی درد دارند اما آن‌ها فشار عضلانی ندارند. بنابراین فرصتی برای بهبود خواهند داشت. دیمسیتی و تولوی هم ریکاوری کرده‌اند.

1101