عکس؛ تیپ عجیب نیمار در کنار امباپه و دیپای!

عکس؛ تیپ عجیب نیمار در کنار امباپه و دیپای!

خبرگزاری فوتبالی - نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، حواشی بی پایانی دارد. او جدیدا همراه با امباپه و ممفیس دیپای با سر و وضعی عجیب دیده شده است. این تصویر را ممفیس دیپای در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که مهاجم لیون رابطه خوبی با ستاره های پاری سن ژرمن دارد و احتمال پیوستنش به این باشگاه در آینده وجود داشته باشد!

به گزارش فوتبالی، ممفیس دیپای، مهاجم مورد علاقه بارسلونا و رونالد کومان، با انتشار تصویری از خود در کنار نیمار و امباپه دوستی و رفاقت خود با آن‌ها را نشان داد. مسئله‌ای که به چشم می‌آید این است که احتمال رفتن مهاجم هلندی به پاریسن ژرمن وجود دارد و ممکن است دست بارسلونا از دیپای کوتاه بماند. ممفیس در حال حاضر در لیون توپ می‌زند اما آینده‌اش نامشخص است. او در تابستان گذشته به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی لوئیس سوارز در بارسلونا مطرح شده بود اما انتقال او به جمع آبی و اناری پوشان صورت نگرفت.

نیمار هم که علاقه زیادی به حاشیه سازی دارد با سر و وضعی جالب در این عکس حاضر شده است. بازیکن برزیلی برای شب هالووین هم با ماسکی عجیب به برگزاری این مراسم پرداخته بود. نیمار در حال حاضر مصدومیتی جزئی دارد.

1470