کنایه سنگین ویدال به رئال مادرید: فردا با هواداران بارسلونا جشن می‌گیرم!

کنایه سنگین ویدال به رئال مادرید: فردا با هواداران بارسلونا جشن می‌گیرم!

خبرگزاری فوتبالی - آرتورو ویدال هافبک شیلیایی اینتر همیشه کل کل خاصی با رئال مادرید داشته است، چه در دوران حضورش در یوونتوس، چه در بایرن و چه در بارسلونا.

به گزارش فوتبالی، ویدال در مورد شرایط حضورش در تیم جدیدش اینتر بیان کرد:" خوشحال هستم. همان کاری که مربی می خواهد را انجام بدهم. قبلا گلهای بیشتری می زدم اما فعلا گل نزدم. امیدوارم که بازیهای زیادی داشته باشم و بتوانم تیم را به جلو حرکت بدهم. با توجه به شرایط هر دو تیم به نظر می رسد که بازی فردا برای هر دو خیلی پرفشار خواهد بود و برای جایگاه در جدول خیلی مهم است. زیباست که مقابل رئال مادرید بازی کنیم اما برای ما همه بازیها یک فینال هستند."

وی در مورد اعتراضات جنجالی خود به داوران در حین بازیهایش با رئال مادرید هم صحبت کرد:" اگر در ان دوره ها می توانستیم مقابل رئال مادرید صعود کنیم، دو چمپیونزلیگ می بردیم. قطعا انگیزه زیادی برای قهرمانی اروپا دارم و هر روز برای تحقق رویایم تلاش می کنم."

ویدال در ادامه صحبت های خود به  رئال مادرید کنایه زد:" دو سال در بارسلونا حضور داشتم و همیشه بازیهایمان مقابل رئال مادرید خیلی مهم بودند. خوشحال می شوم که فردا برنده شویم و با هواداران بارسلونا و اینتر جشن بگیریم!"

4125