به بهانه درخشش ستاره ساوتهمپتون؛ نگاهی به بهترین کاشته‌زن‌های تاریخ لیگ برتر

به بهانه درخشش ستاره ساوتهمپتون؛ نگاهی به بهترین کاشته‌زن‌های تاریخ لیگ برتر

خبرگزاری فوتبالی - جیمز وارد پروس از ساوتهمپتون با دو ضربه کاشته تماشایی دروازه استون ویلا را در روز یکشنبه باز کرد تا تیمش با نتیجه چهار بر سه پیروز شود و برخی بگویند که او بهترین کاشته زن حال حاضر لیگ برتر انگلیس است. او تا کنون هشت بار با ضربه کاشته در لیگ انگلیس گل زده و یکی از پانزده کاشته زن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش فوتبالی، به بهانه درخشش جیمز وارد پروس بهترین کاشته زن های تاریخ لیگ برتر انگلیس را مرور می کنیم:

هشت گل با ضربه کاشته: استیون جرارد، کریستین اریکسن، خوان ماتا، جیمز وارد پروس
به نظر می رسد که بازیکن 26 ساله ساوتهمپتون شانس زیادی دارد تا از جرارد اسطوره ای و خوان ماتا که در حال حاضر در اورتون توپ می زند، جلو بزند.

9 گل با ضربه کاشته : یان هارت، جیمی ردنپ، فرانک لمپارد و نولبرتو سولانو
یان هارت، دفاع چپ سابق لیدز متخصص کاشته های کات دار و تماشایی با پای چپ بود. حضور جیمی ردنپ نیز در این لیست جالب توجه به نظر می رسد. فرانک لمپارد هافبک فعلی چلی نیز در این لیست جالب به نظر می رسد.

یازده گل با ضربه کاشته: رونالدو، سباستین لارسن، لورن روبرت و مورتن گامشت پدرسون
هیچ بازیکنی ده گل با ضربه کاشته نزده اما چهار بازیکن یازده گله در این لیست هستند. کریستیانو در سالهای اخیر از نظر ضربات کاشته افت کرده اما در لیگ انگلیس از این حیث درخشان بود. او در مقابل پورتسموث و دیوید جیمز یک ضربه کاشته بی نظیر به ثمر رساند.

دوازده گل با ضربه کاشته: جیانفرانکو زولا و تیری آنری
دو ستاره غیرانگلیسی در این لیست رکورد خوبی دارند. هر دو سبک خاصی در کاشته زدن داشتند و با ضرباتی کات دار دروازه حریفان را باز می کردند.

پانزده گل با ضربه کاشته: دیوید بکام
ستاره سابق منچستریونایتد یکی از بهترین کاشته زن های تاریخ فوتبال است و قطعا اگر وارد پروس بتواند رکورد او را بشکند دست به کار بزرگی زده است.

4125