نفت مسجدسلیمان؛ تیم جذابی که مدعی سقوط شد

نفت مسجدسلیمان؛ تیم جذابی که مدعی سقوط شد

خبرگزاری فوتبالی- نفت مسجدسلیمان که فصل قبل جزو بهترین تیم‌های لیگ بود حالا با از دست دادن بازیکنان اصلی و سرمربی خود یکی از کاندیداهای سقوط است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیمی که نیم فصل اول لیگ نوزدهم را بدون شکست تمام کرد و با وجود مشکلات عدیده مالی، یکی از بهترین تیم‌های فصل قبل بود حالا در وضعیتی است که خیلی‌ها، این تیم را مدعی سقوط می‌دانند. قرار است از نفت مسجدسلیمان صحبت کنیم.

بعد از رفتن مهدی تارتار، خیل عظیمی از ستاره‌های تیم هم پس از تحمل بی‌پولی‌های زیاد شهر اولین ها را ترک کردند. پیام ملکیان، حبیب فرعباسی، احمد الجبوری، صادق صادقی، مهدی زبیدی، حسین ابراهیمی، علیرضا علیزاده، سعید کریمی، عماد میرجوان و میثم نقی زاده، این نفرات را تشکیل دادند. هرکدام از این بازیکنان نقش موثری در نتایج خوب نفت داشتند ولی رفتند و حالا سوال مطرح می‌شود که به جای این نفرات چه کسانی جذب شدند؟ نیما انتظاری، فرید کریمی بهزادی، محمد بلبلی، امین جهان کهن، مصطفی ناییج پور!

مجتبی حسینی از مس کرمان آمد تا سرمربی یک تیم لیگ برتری شود. او خیلی زود و بعد از دیدن شرایط بسیار بد باشگاه، استعفا داد و رفت اما دوباره با اصرار مسوولان باشگاه برگشت. نفت مجوز ادامه فعالیت را گرفته اما از بقیه رقبایش خیلی عقب است. آنها درون زمین کمبودهای زیادی دارند و باید دید در چند روز آینده نفراتی به جمعشان اضافه خواهد شد یا خیر. حسینی ماموریت دشواری را در این فصل پیش روی خود دارد.

نفت در بازی‌های دوستانه خود نتایج سینوسی را گرفت. ابتدا این تیم از سد میلاد مهر تهران گذشت اما سپس با نتیجه ۲ بر یک مغلوب استقلال تهران شد و در پایان مقابل شهرداری آستارا تن به تساوی ۲ بر ۲ داد. آنها در هفته اول لیگ بیستم باید در جدالی دشوار، در تبریز به مصاف تراکتورِ علیرضا منصوریان بروند.

6641