تبریک تولد مسوت اوزیل برای شاهرخ خان!

تبریک تولد مسوت اوزیل برای شاهرخ خان!

خبرگزاری فوتبالی - شاهرخ خان، اسطوره سینمای هند، به تازگی 55 ساله شده است. او متولد 2 نوامبر است و امروز، روز تولدش بود. شاهرخ خان قبلا با مسوت اوزیل دیدار کرده بود و این هافبک آلمانی اکنون تولد او را تبریک گفته است.

به گزارش فوتبالی، مسوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال، این روز ها اوضاع خوبی در تیمش ندارد و میکل آرتتا او را نادیده می‌گیرد و از ترکیب آرسنال کنار می‌گذارد. اوزیل این روز ها فعالیتش را در شبکه های اجتماعی خود به خصوص اینستاگرام بیشتر کرده است. هافبک آلمانی اخیرا در حمایت از دین اسلام، پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرده بود. اکنون اوزیل با انتشار این تصویر از خود در کنار شاهرخ خان، تولد او را در بخش استوری های اینستاگرام تبریک گفته است.

شاهرخ خان هم مانند اوزیل مسلمان است. او سابقه‌ زیادی در سینما و تلویزیون هند دارد و به پادشاه سینمای هند ملقب است. اوزیل با انتشار این تصویر و تگ کردن شاهرخ خان و قرار دادن ایموجی قلب در کنار پرچم هند برای او نوشته است:"تولدت مبارک"

در حال حاضر حال و روز اوزیل در آسنال خوش نیست و باید دید که این هافبک آلمانی چه تصمیمی را برای آینده‌اش خواهد گرفت و اوضاعش به چه شکل پیش می‌رود.

1470