لو رفتن کل کل جالب پیکه با داور بازی بارسلونا و آلاوز

لو رفتن کل کل جالب پیکه با داور بازی بارسلونا و آلاوز

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در زمین آلاوز به شکل غیرمنتظره ای متوقف شد و دو امتیاز کلیدی را از دست داد. بارسلونا در حال حاضر در رتبه دوازدهم لالیگا قرار گرفته و با کومان شروع فصل خوبی در لیگ اسپانیا نداشته است.

به گزارش فوتبالی، حالا تصاویر جالبی از کل کل پیکه با هرناندز هرناندز داور بازی بارسلونا و آلاوز منتشر شده است. در حقیقت بین دو نیمه و در تونل منتهی به رختکن، پیکه به سمت داور بازی می رود و با لحنی خشن و در مورد بحث پنالتی مشکوک روی دی یونگ گفت:" به شکل کاملا واضحی او را هل دادند!" بعد از آن هرناندز در مورد این صحنه به او توضیح داد که پیکه با خشم بیشتری فریاد زد:" وقتی نمی خواهی سوت بزنی، بگو نمی خواهم سوت بزنم!" هرناندز هرناندز بعد از آن سعی کرد که فاصله خود را با پیکه بیشتر کند و خطاب به او گفت:"چرا داد می زنی؟ مدام داد می زنی. انگار داری نمایش بازی می کنی و به دنبال مکالمه کردن نیستی و من از نمایش بازی کردن خوشم نمی آید."

پیکه بعد از آن درک کرد که بالا بردن تن صدایش خوشایند نبوده است و این بار بدون این که داد بزند، بیان کرد:" زمانی که در مورد تفسیر کردن صحبت می شود، شما همیشه هر طور که دلتان می خواهد تفسیر می کنید." بعد از آن داور بدون توجه به حرف های پیکه به سمت زمین حرکت کرد تا نیمه دوم را شروع کند و بحث ادامه پیدا نکرد.

4125