ماجرای ویدال و رئال مادرید؛ از هواداری تا نفرت

ماجرای ویدال و رئال مادرید؛ از هواداری تا نفرت

خبرگزاری فوتبالی – فردا شب آرتورو ویدال برای سیزدهمین بار در دوران فوتبالی‌اش مقابل رئال مادرید بازی خواهد کرد. او ۴ بار با پیراهن یوونتوس، ۲ بار با پیراهن بایرن مونیخ و ۶ بار با پیراهن بارسلونا مقابل لوس بلانکو قرار گرفته است. برخلاف شمایلی که از او در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تنفر او از رئال دیده‌ایم اما او پیشتر هوادار رئال مادرید بوده است.

به گزارش فوتبالی، در بیوگرافی که نیکولاس اولئا درباره ویدال نوشته، در فصل جاده ای به سمت مادرید ذکر شده ویدال به زامورانو علاقه زیادی داشته و طرفدار رئال بوده. همچنین مسئول تدارکات تیم کولو کولو (اولین تیم ویدال) گفته: ویدال همیشه به من می‌گفت رویایش حضور در رئال مادرید است. در سال ۲۰۱۱ که ویدال با یوونتوس قرارداد امضا کرد هم گفته این قرارداد تنها بخشی از ماجراجویی‌اش برای حرکت به سمت رئال مادرید است. او البته بعدا بابت حرفش عذرخواهی کرد اما یکی از دوستان او هم (طبق گفته مارکا) از علاقه این بازیکن به رئال مادرید سخن گفت.

ویدال مقابل رئال ۴ گل هم زده اما همیشه مقابل این تیم موفق نبوده و به طور مثال در دوران حضورش در بایرن مقابل رئال موفقیت چندانی نداشته. در یک چهارم نهایی فصل ۱۷-۲۰۱۶ هم پس از پایان بازی به اعتراض نسبت به رئالی‌ها پرداخت و گفت: آن‌ها ۲ گل آفساید به ثمر رساندند. کاسمیرو هم باید قبل از من اخراج می‌شد. این یک دزدی بزرگ بود!

ویدال از همان دوران انگار سر ناسازگاری با رئالی‌ها گذاشت و فصل بعد هم پس از دیدار مقابل رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در اینستاگران خود نوشته: پنالتی روی وازکز؟ او حتی لمس هم نشد. بازهم اتفاقات در حال تکرار است.
ویدال بعدها در زمان حضورش در بارسلونا گفت: فکر نمی‌کنم من ضد رئال مادرید باشم. من یک رقیب برای تمام تیم های مقابل بارسلونا هستم. چیز دیگری ندارم بگویم.

فردا شب، ویدال نه سانتیاگو برنابئو که تجربه اش را داشته بلکه برای اولین بار در والدبباس به میدان می‌رود. مانند همیشه. به عنوان رقیب رئال. او مقابل سفیدپوشان می‌درخشد؟

1101