غیبت مدافع بایرن در دیدار برابر دورتموند به دلیل ابتلا به کرونا

غیبت مدافع بایرن در دیدار برابر دورتموند به دلیل ابتلا به کرونا

خبرگزاری فوتبالی - نیکلاس زوله به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند تیمش را در دیدارهای آتی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین بوندسلیگا همراهی کند. 

به گزارش فوتبالی، مدافع 25 ساله در حال حاضر در قرنطینه خانگی است و حالا به آخرین بازیکن از باشگاه‌های برتر جهان فوتبال تبدیل شده که به ویروس کرونا مبتلا شده است. این در حالی است که در روزهای گذشته محدودیت‌های بیشتری در سراسر اروپا به کار گرفته شده است. مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا حالا نمی‌تواند در بازی‌های فشرده پیش رو در لیگ قهرمانان و دیدارهای داخلی از این بازیکن بهره بگیرد. در بیانیه رسمی منتشر شده از سوی باشگاه بایرن مونیخ آمده: " نیکلاس زوله با تست مثبت کرونا روبرو شده است. مدافع 25 ساله بایرن مونیخ در حال حاضر خودش را در خانه قرنطینه کرده و در شرایط مناسبی قرار دارد. "

تیم هانسی فلیک روز سه شنبه در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید به مصاف ردبول سالزبورگ برود. زوله نمی‌تواند در این دیدار تیمش را همراهی کند و به احتمال بسیار زیاد دیدار برابر بورسیا دورتموند در بوندسلیگا که روز شنبه برگزار خواهد شد را نیز از دست خواهد داد. دیدارهای باشگاهی پس از این بازی به دلیل برگزاری بازی‌های ملی تعطیل خواهند شد و این به بایرن فرصت خواهد داد تا با قدرت بیشتری به مسابقات برگردد. 

1811