سرمربی رم: اسمالینگ رهبر تیم رم است

سرمربی رم: اسمالینگ رهبر تیم رم است

خبرگزاری فوتبالی – فونسکا پس از دیدار مقابل فیورنتینا و برد شاگردانش از اسمالینگ به عنوان یک رهبر یاد می‌کند.

به گزارش فوتبالی، پائولو فونسکا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: تصادفی نیست. همیشه گفته‌ام که کریس اسمالینگ برای ما چه اهمیتی دارد. ۳ بازیکن جوان در دفاع داریم. بنابراین مهم بود تا بازیکنی مانند کریس اسمالینگ را که باتجربه‌تر است و نقش رهبری دارد داشته باشیم.

سرمربی رم در ادامه افزود: تمام تیم نمایش خوبی مقابل حریف قدرتمندمان داشتند. در دفاع یک دست عمل کردیم و توانستیم در ضد حملات خوب کار کنیم. پلگرینی بازیکن باهوشی است که می‌تواند در نقش‌های متفاوتی بازی کند. می‌توانیم در دفاع با ۳ یا ۴ بازیکن بازی کنیم.

هرچند رم در ابتدای فصل به دلایل انضباطی دیدار مقابل ورونا را واگذار کرد اما تاکنون بدون شکست بوده و در زمین چمن هیچ دیداری را با شکست پشت سر نگذاشته. فونسکا می‌گوید: باید بازی به بازی پیش برویم. هدف ما این است که بهتر از فصل قبل باشیم که به معنای صعود به لیگ قرهمانان اروپا است. مهم است تا تعادل‌مان را حفظ کنیم و متمرکز بمانیم و در عین حال روحیه تیم‌مان را که امروز مشاهده کردیم حفظ کنیم. تیم ما در حال حاضر اعتماد به نفس خوبی دارد. در دفاع متحد هستیم و با آمادگی و سرعت به سمت دروازه حریف می‌رویم.

1101