گتوزو پس از شکست: می‌خواهیم بین ۴ تیم اول باشیم

گتوزو پس از شکست: می‌خواهیم بین ۴ تیم اول باشیم

خبرگزاری فوتبالی – شب گذشته تیم ناپولی مقابل ساسولو شکست خورد تا شانس حضور در رتبه دوم را از دست دهد. پس از پایان بازی، سرمربی تیم ناپولی پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، گتوزو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: فرصت‌های زیادی داشتیم اما آن‌ها را به گل تبدیل نکردیم. نمی‌توانستیم بیشتر از این کاری انجام دهیم. مهم نیست که اینجا درباره اینکه آن صحنه پنالتی بود یا نه صحبت کنیم زیرا آن‌ها آن‌گونه صحنه را تشخیص دادند. باید روی بازی‌ها تمرکز کنیم.

سرمربی تیم ناپولی در ادامه افزود: این حوادث اتفاق می‌افتد. شغل من این نیست که داور را مورد قضاوت قرار دهیم. من تیم را قضاوت می‌کنم و می‌گویم که می توانستیم بهتر باشیم. ساوسولو تیمی است که باعث می‌شود بیشتر و سخت‌تر بدوید. در صحنه پنالتی سهل‌انگارانه و ساده برخورد کردیم.  کیفیت خوبی در پرسینگ‌مان نداشتیم. زمانی که نتیجه همچنان ۰-۰ بود تیم‌ ما می‌توانست یک گل به ثمر برساند و من به خاطر نداریم قبل از آن مشکلی برای‌مان بوجود آمد. اگر ساسولو را پرس نکنید، بوگا و ترائوره می‌توانند برایتان مشکل ایجاد کنند.

گتوزو در پایان گفت: شانس قهرمانی؟ ما نباید به حرف‌های مردم گوش کنیم. سعی می‌کنیم بین ۴ تیم اول حضور داشته باشیم. امسال لیگ بسیار سختی داریم و هر تیم هوش بالایی دارد. ما به اندازه قبل باهوش نیستیم اما وقتی هر ۲ یا ۳ روز بازی می‌کنیم، تنها می‌شود این انتظار را داشت.

1101