صحنه‌ای که هواداران رئال مادرید نمی‌خواستند ببینند: گل بیل با پاس رگیلون

صحنه‌ای که هواداران رئال مادرید نمی‌خواستند ببینند: گل بیل با پاس رگیلون

خبرگزاری فوتبالی - تاتنهام در مقابل برایتون پیروزی سخت و ارزشمندی را با نتیجه دو بر یک کسب کرد. در حقیقت  تاتنهام در نیمه دوم برتری خود را از دست داد و بازی با نتیجه یک بر یک دنبال می شد تا این که گرت بیل وارد زمین شد و پس از هفت سال برای تیم لندنی گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی، در این صحنه دو رئالی سابق یعنی سرجیو رگیلون و گرت بیل درخشیدند. رگیلون که در پست دفاع چپ بازی می کند پس از یک فصل حضور قرضی در سویا در تابستان گذشته با 35 میلیون یورو از رئال مادرید راهی تاتنهام شد تا زندگی جدیدی را آغاز کند و به تیم لندنی ملحق شود. از سویی گرت بیل که پس از هفت سال و نیم به تاتنهام برگشته بعد از آن که در بازی قبلی مقابل آنتورپ بلژیک نمایش ضعیفی داشت این بار در نقش ناجی ظاهر شد و مورینیو و تیمش را به یک پیروزی ارزشمند رساند تا تیم لندنی به دوئل قهرمانی لیگ برتر ادامه بدهد.

در فصلی که مارسلو عملکرد جالبی نداشته بدون تردید حفظ رگیلون می توانست اتفاق مهمی برای رئال مادرید باشد. از سویی گرت بیل که در دو سال و نیم اخیر  چندان مورد اعتماد زیدان و رئال مادرید قرار نداشت، بالاخره در این فصل پایش به گلزنی باز شد. بیل امیدوار است که امسال بدرخشد و بتواند قرارداد قرضی خود با تاتنهام را تمدید کند.

4125