واکنش آنچلوتی به تمایل اورتون به خرید ایسکو

واکنش آنچلوتی به تمایل اورتون به خرید ایسکو

خبرگزاری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی اورتون بعد از بازی تیمش و نیوکاسل در کنفرانس مطبوعاتی با سوالی در مورد تمایل تیم انگلیسی به جذب ایسکو آلارکون هافبک مالاگایی رئال مادرید مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، اخیرا شایعه شده بود که ایسکو شاید در زمستان به صورت قرضی راهی اورتون شود چرا که در رئال مادرید شرایط خوبی ندارد و بدین ترتیب می تواند به مربی سابقش و هم تیمی سابقش خامس رودریگز ملحق شود. آنچلوتی در دوران حضور در رئال مادرید با ایسکوی 28 ساله کار کرده است اما به نظر می رسد که در حال حاضر تمایلی به صحبت در مورد وی ندارد. کارلتو در پاسخ به پرسشی در مورد ایسکو با لبخند گفت:" ایسکو بازیکن فوق العاده ایست و خاطرات خوشی از او دارم اما در حال حاضر به این مسائل فکر نمی کنم و تنها تمرکزم روی اورتون است. روی هفته مهمی که پیش رو داریم تمرکز دارم و امیدوارم که بازیکنانمان هر چه زودتر برگردند و آماده بازی با یونایتد باشند."

البته به نظر می رسد که اورتون به صورت جدی در تلاش است تا میلیک مهاجم لهستانی ناپولی را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. اورتون پس از شروع فصلی درخشان در چند هفته اخیر در کسب پیروزی ناکام بوده است.

4125