پیام رونالدو پس از درخشش مقابل اسپتزیا: خوشحال از بازگشت!

پیام رونالدو پس از درخشش مقابل اسپتزیا: خوشحال از بازگشت!

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، پس از بهبود از ویروس کرونا و بازگشت به میادین مقابل اسپتزیا به میدان رفت و عملکرد درخشانی داشت. او در این بازی دو گل به ثمر رساند که گل دوم او روی یک ضربه پنالتی بود و به شکل چیپ به ثمر رسید. ستاره پرتغالی پس از بازی پیامی را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو پس از بازی با انتشار تصاویری نوشت:"خوشحالم که برگشتم و با دو گل به تیم کمک کردم، آفرین به تیم، فورزا یووه."

کریستیانو رونالدو در بازی مقابل اسپتزیا دبل کرد. در حقیقت بازگشت وی به تیم، حال و هوای تورینی ها را عوض کرد. رونالدو حالا انگیزه خاصی برای بازی مقابل فرانس واروش مجارستان دارد تا در مقابل این تیم گلزنی کند و حال و روز یووه در اروپا را احیا کند. ابتلای رونالدو به کرونا به کابوس تورینی ها تبدیل شده بود اما بالاخره بازگشتش می تواند حس و حال این تیم و هوادارانش را عوض کند. یووه در این فصل در لیگ ایتالیا هنوز شکست نخورده و با سه برد و سه تساوی از شش بازی فعلا دوازده امتیازی است و موقتا در رتبه دوم قرار گرفته هر چند که تا پایان بازیهای این هفته ممکن است رتبه آنها تغییر کند.

 1470