شیوه جالب آلاوز برای مهار کاشته‌های مسی؛ طلسم لئو ادامه دارد

شیوه جالب آلاوز برای مهار کاشته‌های مسی؛ طلسم لئو ادامه دارد

خبرگزاری فوتبالی - شروع ضعیف لیونل مسی و بارسلونا در  بازی مقابل الاوز هم ادامه پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از پیروزی مقابل یوونتسو به نظر می رسید که از بحران خارج شده اما توقف مقابل آلاوز باعث شد تا در رتبه دوازدهم لیگ قرار بگیرند و حالا 9 امتیاز تا سوسیه داد صدرنشین البته با دو بازی کمتر فاصله دارند.در حالی که آلاوز نیم ساعت 10 نفره بود، بارسلونا در مقابل آنها توفیقی نداشت و البته لیونل مسی هم یک شب ضعیف دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد. مسی البته برای تکمیل شب ناامیدکننده خود توپ را محکم به سمت هرناندز هرناندز داور بازی شوت کرد که ضربه اش با اختلاف کمی رد شد و خوش شانس بود که با کارت قرمز مواجه نشد. 

از سویی به نظر می رسید که آلاوز برای ضربه کاشته های مسی برنامه ویژه ای دارد و با تاکتیک تدافعی ویژه مانع از آن شدند که لئو از طلسم خود در زمینه ضربات کاشته خارج شود. لئو دچار طلسم ضربات کاشته شده چرا که از 45 ضربه اخیرش فقط یکی را مقابل اوساسونا به گل تبدیل کرده در حالی که قبل از آن از دوازده ضربه چهار تا را گل کرده بود.

در نیمه اول بازی بارسلونا و آلاوز، مسی دو ضربه کاشته زد که مسی برای هر دو برنامه ویژه ای چید. روی اولی به سبک تاکتیک بازی "فیفا"، چندین مدافع الاوز روی خط دروازه قرار گرفتند. ضربه مسی از دیوار دفاعی رد شد اما توسط مدافعین در نزدیکی خط دروازه بلوکه شد.

ضربه کاشته مسی

ضربه کاشته دوم مسی نیز در حالی به ثمر رسید که آلاوز دیوار دفاعی خود را با شش بازیکن چیده بود و چهار بازیکن دیگر هم در نقاط مختلف محوطه جریمه جایگیری کرده بودند.

کاشته مسی

4125