تست کرونای اولیه یکی از بازیکنان رئال مادرید مثبت شد؛ در انتظار تست دوم

تست کرونای اولیه یکی از بازیکنان رئال مادرید مثبت شد؛ در انتظار تست دوم

خبرگزاری فوتبالی - مثبت شدن تست کرونای چهار عضو از تیم کاستیا یا همان تیم رزروهای رئال مادرید باعث شده است تا این روزها جو نگران کننده ای در میان بازیکنان تیم بزرگسالان رئال مادرید ایجاد شود چرا که برخی از اعضای کاستیا به صورت مداوم با اعضای تیم بزرگسالان تمرین می کردند و احتمال دارد که باعث شیوع بیماری در میان اعضای تیم بزرگسالان شوند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید تحت نظر یوفا برای بازی هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر تست کرونا داد. بعد از آن که بازی کاستیا و رایو ماخاداهوندا در لیگ دسته سه اسپانیا به خاطر مثبت شدن تست کرونای اعضای تیم رزروهای رئال مادرید لغو شد، بازیکنان رئال مادرید با نگرانی تست جدید را دادند چرا که در آستانه بازی حساس مقابل اینتر ممکن است که برخی بازیکنان این بازی را از دست بدهند.

در آزمایش اولیه نتیجه تست یکی از بازیکنان رئال مادرید مثبت شد که مورد نگران کننده ایست. البته در هفته های اخیر چندین بار شده که تست اولیه بازیکنی از رئال مادرید مثبت شود و بعد از نتیجه تست دوم مشخص شد که نتیجه تست اولیه اشتباه بوده است. این اتفاق برای مارتین اودگارد رخ داده بود. رئال مادرید هویت بازیکنی که نتیجه تستش مثبت شده را اعلام نکرده است اما در صورتی که نتیجه تست دوم وی هم مثبت شود، در این مورد اطلاع رسانی خواهد شد و بازیکن مذکور بازی حساس روز سه شنبه مقابل اینتر در ورزشگاه دی استفانو را از دست می دهد.

4125