رونالدو: کریستیانو برگشته و همین است!

رونالدو: کریستیانو برگشته و همین است!

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو از بازگشت به میادین فوتبال خوشحال است و پس از دبل مقابل اسپتزیا از خوشحالی خود گفت اما از پاسخ به پرسشی در مورد حرفهای اخیرش که تست کرونا را مزخرف دانسته بود، خودداری کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی در نیمه دوم بازی اسپتزیا و یوونتوس وارد زمین شد و دبل کرد تا بیانکونری ها بتوانند سه امتیاز خانگی را کسب کنند. مهاجم یوونتوس پس از دو هفته و نیم توانست کرونا را شکست بدهد و از جمعه به تمرینات اضافه شد. رونالدو در پایان بازی مقابل اسپتزیا در مصاحبه با اسکای اسپورت بیان کرد:" شرایطم باثبات بود. هیچ علائمی نداشتم و حس خوبی داشتم. بالاخره امروز برگشتم و همان کاری را که دوست داشتم انجام دادم یعنی فوتبال بازی کردن. سری آ لیگ پررقابتی است. میلان عالی کار می کند، لاتزیو و ناپولی نیز همین طور. باید سخت تلاش کنیم اما به پیشرفت ادامه می دهیم."

رونالدو اوایل هفته پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود و مدعی شده بود که تست PCR مزخرف است اما خیلی سریع این پیام را پاک کرد. رونالدو وقتی با سوال در این باره مواجه شد، از جواب دادن طفره رفت و گفت:" کریستیانو برگشته و این مهم ترین چیز همین است."

4125