پیام زلاتان پس از قیچی برگردان: به جای دویدن پرواز کن!

پیام زلاتان پس از قیچی برگردان: به جای دویدن پرواز کن!

خبرگزاری فوتبالی - میلان با نتیجه 2 بر 1 اودینزه را شکست داد و زلاتان ابراهیموویچ در این بازی خوش درخشید. او علاوه بر پاس گلی که داد، در دقایق پایانی بازی با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی دروازه اودینزه را باز کرد تا نشان دهد همچنان در فرم خوبی به سر می‌برد. او پس از بازی گفت که همچنان احساس جوانی می‌کند. زلاتان پس از بازی پستی جالب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ با انتشار این تصویر نوشت:"چرا می‌دوی وقتی می‌توانی پرواز کنی" تا به نوعی ضربه قیچی برگردان خود را که سه امتیاز بازی را برای روسونری‌ها به ارمغان آورد به پرواز تشبیه کرده باشد.

 زلاتان ابراهیموویچ پس از پایان بازی در گفتگو با DAZN گفت:" گل خوبی بود اما مهم این بود که برنده شویم و در نتیجه این گل ۳ امتیازی بود. بازی بسیار سختی بود اما ثابت کردیم که کار می‌کنیم، رنج می‌کشیم و در کنار هم می‌مانیم. وقتی فرصت باشد توپ را می‌خواهیم و هر ۱۱ نفر ما در آن لحظه درست کار می‌کنیم. تیم ما واقعا خوب کار می‌کند. یکی از جوان‌ترین تیم‌های اروپایی را داریم. به غیر از من که میانگین سنی را بالا برده‌ام. البته بازیکنان به من هم حس جوانی می‌دهند."

1470