اسپتزیا 1-4 یوونتوس؛ رونالدو برگشت، تیم پیرلو راه افتاد

اسپتزیا 1-4 یوونتوس؛ رونالدو برگشت، تیم پیرلو راه افتاد

خبرگزاری فوتبالی - بازگشت رونالدو برای یوونتوس خوش یمن بود و تورینی ها با نتیجه چهار بر یک مقابل اسپتزیا پیروز شدند که رونالدو دبل کرد و موراتا و ربیو بقیه گلها را به ثمر رساندند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس بدون رونالدو در دو بازی اخیرش در سری آ نتوانسته بود پیروز شود و شکست مقابل بارسلونا موجی از انتقادها را از پیرلو و تیمش به راه انداخته بود. به هر صورت اما بازی مقابل اسپتزیا شرایط را دستخوش تغییر کرد. کریستیانو رونالدو در این بازی دبل کرد که یکی از گلهایش از روی نقطه پنالتی بود. در حقیقت بازگشت وی به اردو حال و هوای تورینی ها را عوض کرد. رونالدو حالا انگیزه خاصی برای بازی مقابل فرانس واروش مجارستان دارد تا در مقابل این تیم گلزنی کند و حال و روز یووه در اروپا را احیا کند.

ابتلای رونالدو به کرونا به کابوس تورینی ها تبدیل شده بود اما بالاخره بازگشتش می تواند حس و حال این تیم و هوادارانش را عوض کند. یووه در این فصل در لیگ ایتالیا هنوز شکست نخورده و با سه برد و سه تساوی از شش بازی فعلا دوازده امتیازی است و موقتا در رتبه دوم قرار گرفته هر چند که تا پایان بازیهای این هفته ممکن است رتبه آنها تغییر کند.

4125