ستاره سابق فرانسه: امباپه برای پیشرفت باید به رئال مادرید برود

ستاره سابق فرانسه: امباپه برای پیشرفت باید به رئال مادرید برود

خبرگزاری فوتبالی - روبرت پیرس، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، به کیلیان امباپه توصیه کرد که اگر به دنبال پیشرفت است باید از پاری سن ژرمن جدا شده و به رئال مادرید ملحق شود. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 21 ساله تا سال 2022 با قهرمان لیگ فرانسه قرارداد دارد اما خبرها حاکی از این است که تابستان سال آینده از این تیم جدا خواهد شد. پی اس جی علاقه بسیاری به تمدید قرارداد این بازیکن جوان دارد چرا که نگران جدایی او با قیمتی پایین است و گفته می‌شود که مذاکرات پیرامون تمدید قرارداد او نیز همچنان ادامه دارد. اما ستاره سابق آرسنال احساس می‌کند که امباپه باید قدم بعدی خود را با احتیاط برداشته و زمان مناسبی برای یک تجربه جدید است. روبرت پیرس که حالا 47 سال دارد ددر پاسخ به سوالی درباره آینده امباپه به آس گفت: " البته من فرانسوی هستم و پاری سن ژرمن را دوست دارم و دوست دارم کیلیان هم در لیگ فرانسه باقی بماند. اما اگر او به دنبال این است که به عنوان یک بازیکن رشد کند باید به رئال مادرید ملحق شود. "

بر اساس ادعای بسیاری از رسانه‌ها این بازیکن در صدر فهرست بازیکنان مورد نظر رئال مادرید است و زین الدین زیدان نیز پیش از این مدعی شده بود که بازی برای رئال مادرید رویای این بازیکن جوان به حساب می‌آید. ا

1811