انتقاد فلیک و مولر از عملکرد بایرن در پیروزی برابر کلن

انتقاد فلیک و مولر از عملکرد بایرن در پیروزی برابر کلن

خبرگزاری فوتبالی - هانسی فلیک و توماس مولر پس از پیروزی 1 - 2 روز گذشته بایرن مونیخ برابر کلن که با بازگشت این تیم به صدر جدول همراه بود از عملکرد تیمشان انتقاد کردند. 

به گزارش فوتبالی، بایرن که فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز شده بود توانست روز گذشته با دو گل توماس مولر از روی نقطه پنالتی و سرژ گنابری در دیدار برابر کلن پیروز شده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند. دومینیک درکسلر در فاصله هشت دقیقه تا پایان بازی تک گل تیم میزبان را به ثمر رساند تا فشار را روی شاگردان فلیک بیشتر کند اما در نهایت این تیم موفق نشد که بازی را به تساوی بکشاند. مولر پس از بازی گفت: " پیروزی سختی بود خصوصا چون فرصت به ثمر رساندن گل سوم را در ابتدای نیمه دوم از دست دادیم. هر اتفاقی ممکن بود تا سوت پایان بازی رخ دهد. نمایش درخشانی نداشتیم. ما بیش از حد توپ را با بی احتیاطی از دست دادیم. کلن به خوبی در دفاع حضور داشت. اشتیاق پیروزی در این دیدار برای ما زیاد بود. من نمی‌خواهم از خودمان انتقاد کنیم و باید بگویم که در زمین بهتر بودیم. "

فلیک نیز احساس می‌کرد که تیمش شایسته کسب سه امتیاز بوده اما باید در برخی مناطق پیشرفت بیشتری را در میدان داشته باشد. او پس از بازی به خبرنگاران گفت: " این پیروزی شایسته‌ای بود اما ما کار را برای خودمان سخت کردیم. این بازی انرژی زیادی از ما گرفت. از نتیجه راضی هستم اما از بازی چندان رضایت ندارم. از رفتار و روحیه و علاقه بازیکنانم به کسب پیروزی خوشحالم. اشتباهات خودمان کار را برای ما سخت کرد. می‌توانستیم آسان‌تر پیروزی شویم اما به کلن اجازه دادیم به بازی برگردد. "

1811