خبر خوش برای لیورپولی‌ها؛ آتالانتا و ۷ غایب در لیگ قهرمانان

خبر خوش برای لیورپولی‌ها؛ آتالانتا و ۷ غایب در لیگ قهرمانان

خبرگزاری فوتبالی – آبی و مشکی پشان شهر برگامو با ۷ غایب مقابل لیورپول قرار می‌گیرند و این مسئله شانس یورگن کلوپ را برای موفقیت در ایتالیا افزایش می‌دهد.

به کزارش فوتبالی، تیم آتالانتا روز گذشته در مقابل کروتونه قرار گرفت و توانست این تیم را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. این ۳ امتیاز اما با مشقت فراوان و بهایی گزاف برای آتالانتا به دست آمد زیرا این تیم حالا مقابل لیورپول ۷ غایب خواهد داشت.

طبق گزارشی که گازتا منتشر کرده تولوی، مدافع تیم برگامویی با مشکل مصدومیت از ناحیه زانو رو به رو است و کریستین رومر و هاته بوئر هم مشکل عضلانی دارند. مارتین دی ‌رون که بازی مقابل کروتونه رو از دست داد و رابین گوسنس که در مرحله ریکاور از مصدومیت قرار دارد هم احتمالا در ترکیب آتالانتا مقابل لیورپول قرار نخواهند گرفت. گولینی،‌ درواه‌بان تیم آتالانتا و ماتیا کالدارا هم به دلیل مصدومیت در چند ماه اخیر بازی‌های آتالانتا را از دست داده‌اند و قطعا مقابل لیورپول بازی نمی‌کنند تا به این ترتیب قدرت آتالانتایی‌ها تقریبا نصف شود.

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا پس از پایان بازی مقابل کروتونه به خبرنگاران گفته: ما تنها ۳ روز تا بازی مقابل لیورپول زمان داریم و امیدواریم که بتوانیم تعدادی از بازیکنان را به بازی برسانیم.

در نهایت باید دید با وجود این تعداد غایب، چه نتیجه‌ای در بازی رقم می‌خورد.

1101