پیش بازی منچستر یونایتد - آرسنال؛ کدام قرمز پررنگ‌تر است؟

پیش بازی منچستر یونایتد - آرسنال؛ کدام قرمز پررنگ‌تر است؟

خبرگزاری فوتبالی – از ساعت ۲۰:۰۰ امشب منچستر یونایتد در ورزشگاه اولد ترافورد میزبان آرسنال خواهد بود.

به گزارش فوتبال، لیگ انگلیس همیشه در زمره جذاب ترین لیگ‌ها قرار داشته اما امسال دیگر این غیرقابل پیش‌بینی بودن به حدی باورنکردنی رسیده و هیچ‌کس نمی‌تواند قهرمان مسابقات را حدس بزند. خارج از حدس قهرمانی، حالا دیگر تاپ ۴ (۴ تیم بالای جدول) و تاپ سیکس (۶ تیم مدعی) وجود ندارد و منچستری که عادت به رتبه‌هایی جز قهرمانی و نایب قهرمانی نداشت در رده پانزدهم قرار گرفته تا از آرسنالی میزبانی کند که همیشه مدعی قهرمانی بوده اما حالا در نیمه دوم جدول دست و پا می‌زند.
هر ۲ تیم مربیانی دارند که روزگاری با لباس همین تیم‌ها در لیگ برتر بازی کرده‌اند اما حالا با ظهور تیم‌هایی چون اورتون و ولوز و حتی لیدزی که در نیمه بالای جدول به سر می‌برند به نوعی آچمز شده‌اند.

آرتتا فصل را با جام شروع کرد اما روندی معکوس پیمود. آرسنالی‌ها در ۵ بازی آخرشان یکی در میان برد و باخت داشته‌اند که نشان از عدم ثبات در این تیم دارد. هواداران توپچی‌های لندن دیگر کم کم از آرتتا انتظار مدعی شدن وحداقل کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارند اما با روند فعلی آن‌ها، انتظار چنین امری بعید است.

سولشر اما هر زمان درب خروج را نزدیک خود دیده شاهکار کرده. شکست ۶ گله مقابل تاتنهام و دریافت ۳ گل از کریستال پالاس چیزی شبیه به فاجعه است اما در عین حال برد ۴ گله مقابل نیوکاسل، در هم کوبیدن لایپزیش با ۵ گل و مغلوب کردن پاریسن ژرمن در فرانسه اصلا کار آسانی نیست.

چیزی که واضح است روند سینوسی سرمربی هر ۲ تیم است اما امشب کدام یکی در قسمت مثبت محور نتایج قرار می گیرند؟

***
آخری رویارویی این دو تیم با حساب ۲-۰ به سود آرسنالی‌ها تمام شد.
آخرین برد منچستر در لیگ برتر مقابل آرسنال در  آپریل ۲۰۱۸ به دست آمده.
آرسنال ۵ سال است در اولدترافورد پیروز نشده. آخرین بار آن‌ها سال ۲۰۱۵ در چهارچوب جام حذفی توانستند منچستر را در لیگ برتر مغلوب کنند.

***
ترکیب احتمالی منچستر یونایتد: دخیا – شاو – مگوایر – لیندلوف – ون بیساکا – مک تامینای – پوگبا – رشفورد – فرناندز – گرینوود - کاوانی
ترکیب احتمالی آرسنال: لنو – موستافی – گابریل – بیرین – تیرنی – پارتی – ژاکا – سبایوس – ساکا - اوبامیانگ - ویلیان

1101