آلاوز 1-1 بارسلونا؛ حال خراب مسی و یارانش در لالیگا

آلاوز 1-1 بارسلونا؛ حال خراب مسی و یارانش در لالیگا

خبرگزاری فوتبالی - در حالی که آلاوز 28 دقیقه ده نفره بازی کرد، بارسلونا نتوانست در خانه این تیم پیروز شود تا اوضاعش در لالیگا به شکل وحشتناکی خراب شود و فعلا هشت امتیاز تا رئال مادرید صدرنشین فاصله داشته باشند. اشتباه فاحش نتو باعث شد تا ریوخا در دقیقه 31 گلزنی کند. گریزمان نیز پس از ده نفره شدن آلاوز توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، نمایش ضعیف بارسلونا در نیمه اول بازی مقابل آلاوز کار دستشان داد. بارسا که هفته گذشته در مقابل رئال مادرید در نیوکمپ شکست خورده بود، حالا با ثبت فقط دو امتیاز از چهار بازی لالیگا اوضاع بدی دارد. بارسا از شش بازی فصل خود در لیگ اسپانیا فقط هشت امتیاز گرفته و فعلا در رتبه دوازدهم قرار دارد که قطعا شرایط خوبی نیست.

هر چند که کومان و بارسلونا به لطف دو برد در لیگ قهرمانان اروپا و شکست دادن یوونتوس فعلا در اروپا شرایط خوبی دارند اما اوضاع این تیم در لالیگا اصلا خوب نیست. در حقیقت آنها فعلا حداقل هشت امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند چرا که اگر سوسیه داد بازی فردای خود را ببرد، این اختلاف بیشتر هم خواهد شد. در حقیقت هر چند که بارسلونا دو بازی معوقه دارد (یک بازی کمتر از رئال مادرید) اما حتی در صورت پیروزی در بازیهای معوقه هم اختلاف زیادی با صدر خواهند داشت و همین باعث شده تا بارسا که از نظر مدیریتی هم دچار بحران است، شرایط ورزشی خوبی در لیگ اسپانیا نداشته باشد.  مسی نیز فعلا شروع فصل خوبی نداشته و موفق به گلزنی در ضربات پنالتی نشده است.

4125