نانت 0-3 پاریسن ژرمن؛ ادامه صدرنشینی پاریسی‌ها با درخشش امباپه

نانت 0-3 پاریسن ژرمن؛ ادامه صدرنشینی پاریسی‌ها با درخشش امباپه

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن در هفته 9 از لیگ فرانسه موفق شد در خانه حریف با نتیجه 3 بر 0 نانت را شکست داده و در غیاب نیمار و با درخشش امباپه به روند صدر نشینی خود ادامه دهد. نیمار در این بازی به علت مصدومیت غایب بود اما امباپه عملکرد درخشانی داشت تا نبود ستاره برزیلی احساس نشود.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی با درخشش کیلیان امباپه توانست نانت را از پیش‌رو بردارد تا شاگردان توماس توخل به صدر نشینی خود در لیگ فرانسه ادامه دهند. توخل در این فصل از لیگ فرانسه شروع خوبی نداشت و در اول فصل وارد بحران شده بود اما اکنون در مسیر درستی قرار گرفته است. پاریسی‌ها با این پیروزی 21 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول لیگ 1 فرانسه قرار دارند.

پاریسی‌ها که در نیمه اول به گل نرسیده بودند هر سه گل خود را در نیمه دوم به ثمر رساندند تا سه امتیاز را بدست بیاورند. گل اول پاریسن ژرمن را در این بازی آندر هررا در دقیقه 47 روی پاس کیلیان امباپه به ثمر رساند. گل دوم از روی نقطه پنالتی بود و امباپه آن را در دقیقه 65 وارد دروازه حریف کرد. گل سوم هم توسط پابلو سارابیا در دقایق پایانی به ثمر رسید. در این بازی نانت یک پنالتی را در دقیقه 69 از دست داد تا شانسی برای برگرداندن نتیجه نداشته باشد.

1470