پیام همسر بازیکن سابق لیدز در پی درگذشت وی در سن 36 سالگی

پیام همسر بازیکن سابق لیدز در پی درگذشت وی در سن 36 سالگی

خبرگزاری فوتبالی - ماریوس زالیوکاس ستاره سابق رنجرز و لیدز به شکل دراماتیکی در فاصله یازده روز تا تولدش جان خود را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، نورا همسر این بازیکن و فدراسیون فوتبال لیتوانی این خبر شوکه کننده را رسما تایید کردند. همسر زالیوکاس در پیامی در صفحه خود در شبکه های اجتماعی نوشت:" او در سکوت ابدی، تا ابد با آرامش زندگی خواهد کرد. امروز قلب زالیوکاس از تپیدن ایستاد. " 

فدراسیون فوتبال لیوانی نیز در بیانیه ای نوشته است:"ماریوس زالیوکاس، مدافعی که سالها در تیم ملی بازی می کرد و بازیکن اسطوره ای فوتبال لیتوانی، جان خود را از دست داد. این بازیکن فقط 36 سال سن داشت. زالیوکاس بین سالهای 2006 تا 2016 در تیم ملی لیتوانی عضویت داشت و یک گل به ثمر رساند. ماریوس الگویی برای بسیاری از فوتبالدوستان جوان بود و تاثیرش در فوتبال لیتوانی هرگز فراموش نخواهد شد. او در دوران فوتبالش در تیم های کائوناس، اینکارو، سیلوته، هرتز، رنجرز، لیدز یونایتد و ویلنویس زالگیریس بازی کرد. از جانب جامعه فوتبال لیتوانی، عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده ماریوس ابراز می کنیم."

زالیوکاس مدتها بود که با بیماری مبارزه می کرد هر چند که تا کنون خانواده این بازیکن ترجیح داده اند که در مورد بیماری وی توضیح ندهند.  مراسم یادبود وی در روز چهارم نوامبر برگزار خواهد شد.

4125